Aprílové zamyšlení  
Na konci současného lockdownu, jehož prodloužení by bylo politickou sebevraždou, započne antiCOVID očkovací kampaň.

 

Kredit: Pixabay/CC0 Public Domain.
Kredit: Pixabay/CC0 Public Domain.

Profesionální přesvědčování bude daňové poplatníky stát 50 miliónů korun a na základě smlouvy podepsané Ministerstvem zdravotnictví kampaň zajistí firma Remmark. Zatím však nejsou očkováni ani lidé nad 70 let a je obrovský nepoměr mezi počtem dostupných vakcín a počtem těch, kteří by se nechali očkovat okamžitě (pokud by bylo čím). Třeba jen kvůli hrozící diskriminaci neočkovaných a větší svobodě pohybu v době "okurkové".

 

Zdá se tedy, že po 12. dubnu nás bude kampaň nabádat k něčemu, co bude mnohým v dohledné době nedostupné. Leda že bychom zajeli do Srbska, případně do Spojených arabských emirátů a zaplatili si očkování tam s rizikem, že tady nemusí být uznáno.

 

Pokud dojde na nějakou formu kovidových pasů, otázkou je,  zda se ty nestanou mocnějším přesvědčovacím argumentem, než samotná kampaň.

Zdroj: MZČR stav ke konci března.
Zdroj: MZČR,  stav očkování ke konci března.
Zdroj MZČR. Stav ke konci března.
Zdroj:
MZČR. Stav ke konci března.
Zdroj: Ročenka ČSÚ
Zdroj: Ročenka ČSÚ

 

 

 

 

 

 

*Pokud se Vám na tomto článku, vzhledem k datu jeho vydání, něco nezdálo, musíme Vás zklamat. Z naší strany o apríl nešlo.

Autor: Redakce
Datum: 01.04.2021
Tisk článku


Diskuze:


Diskuze je otevřená pouze 7dní od zvěřejnění příspěvku nebo na povolení redakce








Zásady ochrany osobních údajů webu osel.cz